Danas, 16.09.2020.godine u Međunarodnoj galeriji portreta Tuzla održana je press konferencija povodom prezentacije projekta „Virtualni prikaz Međunarodne galerije portreta Tuzla“ koji su realizovali  JU Centar za kulturu Tuzla, u saradnji sa udruženjem „FishEye media“ Tuzla.

Riječ je o virtualnom prikazu stalne postavke umjetničkih djela iz kolekcija koje su izložene u prostoru galerije. Putem virtualne šetnje je moguće pregledati cjelokupan izložbeni prostor galerije, u kojem je izloženo približno 200 umjetničkih slika i skulptura. Svi posjetioci mogu pristupiti virtualnom prikazu putem računara ili mobitela kako bi „prošetali“ kroz galeriju i uživali u razgledanju umjetničke postavke. Prikaz nudi razgledanje prostora u 360 ˚ i posjetiocima daje utisak da se nalaze u stvarnom prostoru i vremenu. Fotografije umjetničkih djela su rađene u visokoj rezoluciji, te ih je moguće uvećati i pohraniti na računare ili mobitele. Virtualni sadržaj je dodatno obogaćen uvodnim videom, tekstualnim dijelom i informacijama o kolekcijama i umjetničkim djelima, kao i zvučnim zapisom. Tekstualni i zvučni dio postoje na bosanskom i engleskom jeziku. Virtualni prikaz galerije i umjetničke postavke pruža mogućnost za upoznavanjem sa umjetničkim naslijeđem Bosne i Hercegovine, a koje se trajno čuva u Međunarodnoj galeriji portreta. Ovaj prikaz je namijenjen širokoj publici, ljubiteljima umjetnosti, istraživačima, umjetnicama i umjetnicima, đacima i svima koji na bilo koji način nisu u mogućnosti fizički posjetiti galeriju. Prisutnima su se obratili Gradonačelnik Grada Tuzla, Jasmin Imamović, koji je govorio o značaju ovakvog projekta s obzirom da je Grad Tuzla prvi u Bosni i Hercegovini napravio Virtualne prikaze Memorijalnog centra Kapija, te Međunarodne galerije portreta Tuzla, zatim Nataša Perić, predsjedavajuća Gradskog Vijeća Tuzla i Mirza Korlatović, v.d. direktora Centra za kulturu Tuzla. U planu je izrada Virtualnog prikaza Doma književnosti, Spomen doma Husinska buna na Husinu, te Kuće i ateljea Ismet Mujezinović Tuzla, organizacionih jedinica JU Centar za kulturu Tuzla.

Prisutni su poštovali mjere bezbjednosti koje su trenutno na snazi, rastojanje od najmanje 1.5 m, uz nošenje zaštitnih maski u svrhu sprečavanja daljeg širenja korona virusa.

Virtualni prikaz Međunarodne galerije portreta Tuzla možete pogledati na linku: